Start biznesu to dla każdego przedsiębiorcy ważny moment. Miesiące planowania, przygotowań, dopinania szczegółów. A kiedy w końcu przychodzi dzień otwarcia, często nie dzieje się nic. Klienci nie ustawiają się w kolejce, a po starcie z hukiem zostają tylko zgliszcza. Co zatem zrobić, aby o nowym przedsięwzięciu dowiedział się ktoś więcej niż rodzina i sąsiedzi?
Twój biznes musi rosnąć szybko albo umrze powolną śmiercią. Kluczowe jest sprawienie, aby ludzie zaczęli mówić o twoim produkcie, odwiedzali stronę internetową i stawali się płacącymi klientami. Zanim jednak przystąpisz do rozpisania planu marketingowego, wystartujesz z promocją i narobisz hałasu o swoim biznesie, zadbaj o podstawy, czyli o własną stronę internetową.
Strona WWW to podstawa
Strona internetowa w biznesie online to fundamentalne narzędzie – zarówno działań sprzedażowych, jak i marketingowych. Będzie służyć ci do promowania produktów, budowania relacji, generowania zapytań, testowania pomysłów i wielu innych działań. To z niej klienci dowiedzą się, kim jesteś, co oferujesz, w jakiej cenie oraz na jakich warunkach. Twoja strona internetowa należy do ciebie, więc to miejsce, w którym masz pełną kontrolę nad zamieszczonymi treściami. Natomiast od jej sprawnego działania w wielu przypadkach zależy, czy będziesz mieć klientów, dlatego to twój najcenniejszy i najważniejszy zasób marketingowy.
Źródło: https://businessinsider.com.pl/media/marketing/marketing-dla-poczatkujacych-lekcje-dla-biznesu/5g53f2y
Skomentuj